Lukijoilta: Avoin kirje Eparin päätoimittajalle

Tämä maailma on ollut muutoksen kourissa jo kauan aikaa, eikä se ole tuonut ihmiskunnalle mitään hyvää! Päätoimittaja Tero Hautamäki, oletko pohtinut syvällisemmin, mitä on tapahtumassa? Puhut Pride-aatteesta positiivisena asiana. Tiedäthän, mitä sana pride tarkoittaa - se on suomeksi ”ylpeä, ylpeys”. Mitä ylpeilemisen aihetta tähän ideologiaan liittyy? Heti Raamatun alkulehdillä kerrotaan Jumalan vihollisesta, joka ylpistyi ja alkoi tavoitella Jumalan asemaa. Siis silloin pride-aate syntyi!

Tämähän on jatkunut Suomenkin lainsäädännössä jo monen hallituksen ohjelmassa. Pala palalta pyritään murentamaan Jumala-uskoa lapsista alkaen. Herää Suomen kansa!

En tiedä maailmankatsomustasi, mutta minä uskon edelleen siihen, että Jumala on luonut maailman ja kaiken, mitä siinä on, siis myös ihmisen.

Jos uskot evoluutioon, et tietenkään ole kenellekään vastuussa esim. lainsäädännöstä, vaan poliittiset päättäjät muokkaavat mielensä mukaan oikeaa ja väärää ja meidän on kuuliaisesti oltava samaa mieltä!

Sen verran vielä Päivi Räsäsestä, että hän uskaltaa olla Jumalan säädöksien takana seurauksista huolimatta. Arvostan häntä. Niin kuuluu kaikkien Raamatun Jumalaan uskovien olla!

Jos haluat tutustua Päivin näkemykseen, jota hän puolusti, lue Raamatusta Roomalaiskirjeen 1. luvun jakeesta 18 sen luvun loppuun. Päivi ei siis ole puhunut omia mielipiteitään, vaan hän siteerasi Jumalan sanoja, jotka on kaikille meille hänen luoduilleen ohjeiksi tarkoitettu!

Jos siis pitää nostaa syyte sanojen lausujaa vastaan, silloin kohde on väärä - sanat lausui Jumala, joten kuka uskaltaa asettaa Hänet syytteeseen!

Toivotan sinulle päätoimittajana viisautta ja taidollisuutta tehtävääsi, mutta suosittelen tutustumaan kestäviin arvoihin, jotka säilyvät ja tuovat rauhan ja levollisuuden elämään!

Eeva Marjomaa

Seinäjoki