Lukijoilta: Haloo, kuuleeko kukaan?

Olen samaa mieltä toisen Epariin kirjoittaneen kanssa eli Lapuan terveyskeskuksen takaisinsoittosysteemi ei toimi. Kun yritän saada yhteyttä kysyäkseni labravastauksia, odotan puolituntia eikä tapahdu mitään. Kuunnella sitä sitten ei niin hyvää taustamusiikkia ja robotti vastailee että, jos sinulla on kiireinen asia tai numerosi on salainen, niin odota linjalla. Koska numeroni on salainen, en voi jättää takaisinsoittopyyntöä. Tuli vaan mieleen muutamana päivänä, kun yritin saada tietoon labratuloksia, niin 600 minuutin puhepaketti ei riitä, kun odotan useamman minuutin päivittäin puhelimeen vastaamista.

Eikö takaisinsoittoa voisi muuttaa vähän helpommaksi niille, joilla ei ole mahdollisuus jättää takaisinsoittopyyntöä, että tosiaan pääsisi linjoille silloinkin kun ei ole kiireellinen asia.

Töks, töks