Lukijoilta: Pankkisuhde kriisissä

Arvoisa Nordea, tiedättekö kuka olen? Olen asiakas. Vuosikymmeniä kestänyt pankkisuhde on kriisissä. Syynä ylimielinen ja yksipuolinen palveluja heikentävä sanelupolitiikkanne, erityisesti empatian puute kassapalveluita tarvitsevia kohtaan.

Kassapalveluahan tarjoatte konttorilla enää vain kahtena päivänä viikossa kolmen tunnin ajan. Kun on vain yksi kassahenkilö, niin pikkuasiointiin menee jopa 1-2 tuntia, josta jonotusaika on 95 prosenttia. Ovellanne on iso lappu, jossa sanotte huolehtivanne asiakkaista erityisesti korona-aikaan.

Miksi kassapalvelut eivät sitten ole auki joka pankkipäivä, ettei syntyisi riskiryhmän ihmismassoja ovien taakse?

Kaiken lisäksi olette palkanneet ovelle vartijan kaitsemaan pihalla jonottavia vanhoja asiakkaita, mutta ette ole palkanneet lisäkassoja, joita me kovia palvelumaksuja maksavat asiakkaat tarvitsemme. Työllistäkää.

Digitaalisuus ei ole meille vaihtoehto ja käteinen raha on ainoaa oikeaa rahaa.

Jarmo Latva-Äijö