Uutiset

Seinäjoella kuvattu sarja nähdään tänään televisiossa - Diili-ohjelmassa halutaan näyttää kaupungin parhaat puolet

Seinäjoki on saanut tunnustusta yrittäjämyönteisenä kaupunkina.
Seinäjoki on saanut tunnustusta yrittäjämyönteisenä kaupunkina.
Kuva: Tomi Kosonen
  • Virpi Kupiainen-Ämmälä

Seinäjoki on esillä televisiossa tänään maanantaina. Nelosella alkaa tänään kello 21 Diili-ohjelma, jonka tänään nähtävä jakso kuvattiin Seinäjoella viime syksynä.

Jaksossa kilpailijoiden tehtävänä on esitellä Seinäjokea ja sen mahdollisuuksia potentiaalisille yrittäjille ja vaikuttajille. Markkinointipäällikkö Anu Männikön mukaan Diili-ohjelmayhteistyössä halutaan tuoda esille Seinäjoen kasvua ja kehitystä, erinomaista sijaintia pääradan varrella sekä yrittäjämyönteisyyttä.

Ensimmäisen kerran Seinäjoki oli mukana Diilissä vuonna 2021.

- Diili sopii Seinäjoen kaupungin markkinointiin hyvin, koska ohjelmaa seuraa yrittämisestä ja yrityksistä kiinnostunut kohderyhmä, jolle Seinäjoella on paljon tarjottavaa.

Männikkö kertoo, että yritysten näkökulmasta Seinäjoki on turvallinen paikka tehdä hyviä diilejä: Seinäjoki kasvaa, kiinnostaa ja investointien tekeminen on kannattavaa. 15 ykkössijaa yritysilmapiirikyselyissä on vahva viesti, että täällä jos missä on hyvä yrittää.

- Diili-kampanjaan nostimme muutaman sijoittumista edistävän diilin. Meiltä voi tilata yritystontin, tutustumiskäynnin tai vaikka liidejä asiakkaiden tai alihankkijoiden löytämiseen. Teemme sijoittumistyötä jatkuvasti muutoinkin, mutta toivottavasti Diili-näkyvyys innostaa uusiakin asiakkaita olemaan yhteydessä, selvittää viestintä- ja markkinointipäällikkö Sanna Männikkö toteaa.

- Yritysdiilien lisäksi halusimme diileissä tuoda esiin laajaa kulttuuritarjontaa,  monipuolisia opiskelumahdollisuuksia sekä esimerkiksi oppilaitosten ja kulttuuripalveluiden tarjontaa myös yrityksille. Kannustamme ihmisiä tilaamaan Seinäjoen ja tekemään hyviä diilejä, Anu Männikkö kertoo.

Kaupungin ja Into Seinäjoen lisäksi kampanjassa ovat mukana ovat Sedu, Seinäjoen ammattikorkeakoulu ja Seinäjoen kaupunginorkesteri. Kampanja jatkuu maaliskuun loppuun saakka ja näkyy pääosin sosiaalisessa mediassa.

Mainos (sisältö jatkuu alla)

Mainos päättyy

Mainos (sisältö jatkuu alla)

Mainos päättyy

Jaa artikkeli
Lounaspaikka